Discuţii cu CEO-ul de la Heineken Bulgaria

heineken.jpgAm avut două zile deosebit de ocupate, aseară m-am culcat la 5 dimineaţa, după ce am stat în redacţie la DeFacto (www.defactobg.com) să editez un articol. Apoi, m-am trezit la 10 dimineaţa să fac temele rămase pe la unele materii. În fine, nu mă plîng, prefer să am multe de făcut, decît să mă plictisesc.
Aseară am fost la o conferinţă, în cadrul universităţii la care a fost prezent CEO-ul de la Heineken-Zagorka Bulgaria, cel mai mare brewer de bere din zonă. A fost deosebit de interesant, olandezul a vorbit despre piaţa de bere din Bulgaria şi ce poate aceasta oferi pieţei europene. S-a vorbit mult despre dezvoltarea brandurilor mai mici de bere, acesta fiind, de fapt un trend în întreaga zonă. La partea cu întrebări am pus o întrebare destul de relevantă: De ce Heineken în Bulgaria este o marcă excesiv de scumpă şi foarte puţin cunoscută, în timp ce în Romînia este unul dintre marii jucători de pe piaţă. Răspunsul a fost că acest lucru se datorează, în primul rînd datorită faptului că Heineken a intrat pe piaţa din Bulgaria cu 3 ani mai tîrziu decît în Romînia, iar în al doilea rînd, în Bulgaria nu există o fabrică de Heineken. Acesta se produce în Thessaloniki, deci are un preţ ceva mai mare. Momentan nu există un plan pentru construcţia unei fabrici, însă cum atît Bulgaria cît şi Romînia fac parte din zona lumii und piaţa de bere este într-o creştere destul de importantă, probabil că acest lucru se va întîmpla destul de curînd.

Pe aceeaşi temă:
Inapoi
Ooo, Bulgaria…
Implicatiile povestii biletelului

2 Răspunsuri to “Discuţii cu CEO-ul de la Heineken Bulgaria”

  1. Pentru cei care au senzaţia că eu o duc rău… « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Discuţii cu CEO-ul de la Heineken Bulgaria Săptămîna Internaţională la AUBG Şi o luăm de la […]

  2. Foraje puturi apa Says:

    Sa vina sa o fabrice la noi, poate asa ii mai scade pretul berii.

Lasă un răspuns

