Reverberaţii (4)

La 9.45 am ajuns în Sofia, deci fără întîrziere, ceea ce este foarte interesant. Conductorul nu ştie cînd ajungem în Blagoevgrad pentru că, evident, nu are un desfăşurător al staţiilor în care opreşte. Foarte bună calitatea serviciilor din trenul ăsta! Mi-a spus să mă interesez la conductorul bulgar. Da, da, adică să încerc să mă tocmesc cu ăla în bulgară. Mai bine lasă. Noroc că ştiu cît de cît cum arată staţia. Oricum, nu pot să păţesc precum nişte colegi de la facultate, care, la drumul de dus în Romînia s-au urcat din greşeală în trenul de Grecia, şi s-au trezit la graniţă că nu e bine unde sînt. Fantastic. Am rîs trei zile. Oricum, am telefonat unei colege care a ajuns ieri în Blago şi mi-a spus ea o oră aproximativă la care ajunge acolo, ca să nu cumva să cobor mai tîrziu, adică să ştiu pînă cînd să dorm. Deşi nu cred că mai apuc să dorm, am dormit destul – de pe la 3 pînă la 8 jumate. Îi dădusem telefon prietenei mele care era în Romînia să o întreb cum a fost la şcoala de şoferi, cică azi i-a murit motorul numai o dată. E bine pentru a doua şedinţă. Mie nu mi-a murit niciodată motorul cît am făcut instructajul de şoferie. Sînt un geniu!
Am tot stat şi m-am uitat pe geam de la 8 juamte încoace. O gramadă de orăşele mici şi pitoreşti, aşezate pe dealuri molcome se găsesc înainte de Sofia. Foarte drăguţe mi s-au părut. Mă gîndeam, separat de ideea asta, la faptul că mi-ar fi plăcut să trăiesc prin anii 1920, nu din punct de vedere social, ci din punct de vedere arhitectural. Ar fi fost frumos. E zece fix, s-au anexat vagoanele bulgăreşti care merg pînă la Thessaloniki, eu, din fericire nu trebuie să schimb vagonul. E mişto că pot să urc în Bucureşti şi să mă dau jos fix la Blagoevgrad. Fără mari probleme de transport a bagajelor foarte mari de care dispun, din păcate.
Şi cam asta a fost. E 10 şi zece, trenu trebuie să plece din Sofia şi o să ajung cît de curînd în Blagoevgrad. Am scris chestiile astea din pură plictiseală pe tren, pentru că nu e tocmai o plăcere să călătoreşti singur pentru 14 ore.

Un răspuns to “Reverberaţii (4)”

  1. Sofia rulz… « Reverberatii - blog civilizat Says:

    […] aceeaşi temă: Reverberaţii (4) Reverberaţii […]

Lasă un răspuns

