Reverberaţii (3)

Trei fără zece. La două şi jumătate a ajuns în Ruse. O să stăm ceva şi aici. Mor de foame, şi nu mi-am luat nimic de mîncare. Sper să pot coborî în Sofia să îmi iau nişte sandvişuri de la McDonald’s, că altă situaţie posibilă nu mai este în afară de asta. Deci, din Giurgiu pînă aici, deocamdată, numai două ore. Deci, o calitate impecabilă a serviciilor. La 10 şi ceva ajunge în Sofia. Încă o grămadă de ore. Abia aştept să dorm. Chit că nu mai e la fel de interesantă ca la început, Academia Caţavencu mai scoate chestii interesante. Un citat mi-a plăcut tare mult: „Eu unul sînt eurosceptic. Motivul e banal: nu-mi place să fiu băgat undeva, indiferent unde, fără să fiu întrebat.”
Sînt de acord cu cel care a scris acestea, deşi sînt eurosceptic din mult mai multe şi mai amănunţite motive. Am senzaţia că am intrat şi noi în Uniunea asta europeană exact în momentul în care stă să se destrame. Nu mai există o coeziune foarte puternică între statele membre, puţini mai sunt cei care cred în adevăratele motive ale uniunii – au rămas, deci, şi mai puţini care se ţin precum cu dinţii de clanţă de noţiunea asta de UE. Căci, să fim serioşi, UE e doar o noţiune. Are un steag, într-adevăr, dar n-are constituţie şi o formă de conducere viabilă. Singurul mod în care văd eu ca Uniunea asta să funcţioneze este pe un sistem similar cu cel din Statele Unite. Altfel, va rămîne la stadiul în care se află acum, o noţiune.
A venit şi vameşul bulgar, s-a uitat peste paşaport şi cam atît. Poate uită aştia să îmi tragă ştampilă în paşaport că mă cac pe mine de rîs. Sau poate asta e procedura. Cine ştie! Hopaaa…
Se mişcă. Adică am pelcat din Ruse la trei fix. Fantastic! Nu s-a mai intîmplat vreodată. Începe să îmi placă Uniunea asta europeană. Deci, fără ştampile în paşaport. Foarte interesant! Şi eu care credeam că o să am un paşaport de ăla plin cu ştampile, de o să trebuiască să îl schi cît de curînd. Asta e. Sunt curios cîţi oameni au fost concediaţi pentru asta. Destui, bănuiesc eu. Şi dacă da, unde mama lor i-au trimis. Mă bag să dorm, mă scol la 10 seara cînd ajungem în Sofia. Revin atunci cu alte reverberaţii.

Un răspuns to “Reverberaţii (3)”

  1. Sofia rulz… « Reverberatii - blog civilizat Says:

    […] aceeaşi temă: Reverberaţii (4) Reverberaţii (3) Discuţii cu CEO-ul de la Heineken […]

Lasă un răspuns

