Polonia… here I come

N-am reusit sa ma calific la competita de dezbateri parlamentare, dintr-o serie mai lunga de motive. Ce pot sa zic e ca nu am avut prea multa inspiratie si am dat dovada de o lipsa de organizare majora, asa ca imi asum raspunderea de a fi dus echipa mea spre penultimul loc in competite. Dar nu-i nimic.
Maine zbor spre Polonia. Am aflat astazi printr-un email ca am fost acceptat la o conferinta internationala pe teme de leadership acolo. Evident ca speram din tot sufletul ca raspunsul sa fie pozitiv, si ma bucur ca a fost. Asa ca, timp de o saptamana, incepand de maine nu stiu cat de mult o sa mai pot sa updatez blogul acesta, o sa incerc, asta-i clar.
Abia astept sa ajung acolo. Deja mi-am facut un obicei din a pleca macar intr-o tara straina odata pe an. In Polonia nu am mai fost decat odata, insa atunci am stat prea putin pentru a putea pricepe ceva😀
Asa ca, wish me luck and be proud of me😀

Pe aceeasi tema:
Dezbateri parlamentare
Inapoi
Predeal

2 Răspunsuri to “Polonia… here I come”

  1. edelia Says:

    Sa-i faci praf si sa le arati de ce esti in stare😀 I`m proud of you.

  2. Avorturile la CEDO « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeaşi temă: Polonia… here I come I’m baaaaaaaaaaack! Şi o luăm de la […]

Lasă un răspuns

