Academia de prosti!

Din seria – ce mai cauta oamenii la mine pe site, in cadrul rubricii „Logica lu’ peste” va prezint azi cele mai interesante cautari pe Google&co. prin care oamenii ajung la mine pe blog:

1. IMAGINI TRUCATE CU GIGI BECALI – cine ar avea nevoie de asa ceva? Oricum Becali are o fata parca-i trucata… Si un comportament asisderea…
2. despre pula – Daca cineva are senzatia ca o sa gaseasca toate informatiile despre pula fix la mine pe blog ii urez mult succes
3. caracter loredana groza – e nebuna!
4. academia de prosti – nu s-a infintat inca, dar ma gandesc sa o infintez eu!
5. FORUM STIRI TAMPITE – stiri tampite – aici. forum inca nu!
6. cand ai deraiat metrourile la dristor – in sfarsit s-a prins cineva ca eu sunt cel care a deraiat metrourile la dristor. Din pacate nu mai tin minte cand. Sunt prea ocupat cu planuirea unei noi deraieri.
7. pula semn de punctuatie – bai frate, am deveni resursa nationala de pula?
8. Cine e Elena Udrea – uraaa. e inca cineva in tara asta care nu a auzit de elena udrea. e o scelerata!
9. futut elena udrea – :)) incredibil dar adevarat. Nu m-a gandit la asta. cam in varsta pentru mine. Oricum, aici pe site nu afli cum sa o futi pe Elena Udrea.
10. reclame despre cizme – nu m-am apucat sa fac „reclame despre cizme” dar daca aud ca se fac bani buni, cine stie?
11. cele mai proaste fete – pai mergi intr-un club bucurestean. oricare. de preferat dupa 2 noaptea cand sunt si bete. le gasesti acolo. in numar mare.
12. stend up pula – cand dracu am scris pe blogul asta cuvantul „stend”? In fine, da, exista si „stend-up-ul” respectiv. Cata valva face, dom’le…
13. mame proaste – multe rau sunt pe lumea asta, poate ma apuc sa prezint cateva. sau mai bine uitati-va la Super Nanny, si gasiti acolo mame proaste cacalau.
14. cele mai lungi pule – asta e cireasa de pe tort… adica unde au ajuns cautatoarele pe internet. pule lungi nu gasesti pe net mai fata mai, tre sa cauti printre oamenii adevarati, nu pritre biti si pixeli…

Pe aceeasi tema:
Etimoliga cuvântului pulă…
Oamenii cauta lucruri tampite…
Pula mea’

5 Răspunsuri to “Academia de prosti!”

  1. edelia Says:

    tare..marius..ti-ai gasit vocatia..stii de ce te-ai nascut..stii ce ai de scris..nu ne mai zapaci cu alte chestii..ocupi spatiu degeaba. Si totul din cauza unui cuvant..multe obsedate..ce sa-ti fac?

  2. Woodisor Says:

    Tu si cu Adi… dar faza cu „pula” sa stii ca ti-o face careva… mi-a explicat cineva odata cum de fapt este o „gluma” pe care ti-a facut-o careva introducand in search engine-ul tau aceste cuvinte.
    Dintre cuvintele mele:
    pseudo barbatii – mda, am folosit o singura data acest cuvant si tot vin oamenii… oare exista asa ceva???
    mistery case file – again, o singura data si a fost intr-un comment cand discutam despre ce sa mai ne jucam… freeky
    pose – se repeta in permanenta pana la epuizare… wtf?
    compania anti tutun – ok, recunosc, aici am tras un mic post
    ma inebunesti – si tu pe mine
    ma pisam pe mine – nu recunosc nimic
    secata el opus day – mda, ma gandesc daca e secata sau umeda, daca e opus dei sau opus day…
    e in sufletul meu, dar nu-l mai vreau – zau? erase him!
    vicii – ce au oamenii astia??? eu vorbeam de carti si ei ma viziteaza, eh, poate asa se mai culturalizeaza lumea
    tristete poze – daca zic ei
    despre vicii – again with this subject
    te-am pierdut si imi pare rau – you should
    m-a futut – nu pot decat sa ma bucur pentru tine…
    Au fost zile in care am avut si eu cuvantul cu P… dar, oh,🙂 cred ca s-au cam dus

  3. Burchina Faso « Reverberatii - blog civilizat Says:

    […] aceeaşi temă: Academia de prosti! Etimoliga cuvântului pulă… Oamenii cauta lucruri […]

  4. Academia de prosti! « Vreau sa spun si eu.. Says:

    […] Academia de prosti! […]

  5. vigilent » Blog Archive » Academia de prosti! Says:

    […] https://mariusnicolescu.wordpress.com/2007/01/19/academia-de-prosti/ […]

Lasă un răspuns

