Player MP3

Weblog.ro a introdus o chestie foarte interesanta, adica un MP3 player in blog. Eu n-as folosi asa ceva, dar sunt multi care observ ca au inceput sa utilizeze dracia. Sincer, nu suport playere in browsere, probabil mi se trage de la toti ciumpalacii de pe HI5 care si-au pus un astfel deplayer, care se mai deschide si imediat ce deschizi pagina respectivei persoane, astfel acoperindu-mi muzica care deja rula in Winamp. Deci, nu!

Pe aceeasi tema:
Weblog, WordPress, whateva’…

5 Răspunsuri to “Player MP3”

  1. edelia Says:

    Mie imi place ideea, deja am aplicat-o. Plus ca nu te obliga nimeni, ai optiunea de a avea sau nu asa ceva in blog, iar pentru vizitatori..acestia pot asculta sau nu. E alegerea lor.

  2. Didlee Says:

    pai da, asta e fain, ca da play numai cine vrea. e groaznica treaba aia de a se deschide automat un fisier audio, ca pe hi5..

  3. balaur Says:

    ati uitat un PS, ladies…U are using Weblog.ro :)) de fapt numai didlee (pantera roz)

  4. mariusnicolescu Says:

    daca nu se deschide automat e bine, insa tot nu ii vad utilitatea. ganditi-va cati oameni intra pe un blog ca sa asculte muzica. o?

  5. edelia Says:

    Si eu tot pe weblog sunt..dar e irelevant😛 Marius..nu intra sa asculte muzica, e un fel de bonus. Adica in timp ce citesti..de ce sa nu si asculti?

Lasă un răspuns

