Ooof, Antena mea

Incep sa am senzatia ca unii de prin presa au impresia ca sursele nu trebuie coroborate inainte de a scrie ceva. Exemplul perfect – Antena 3. In aceasta stire Antena 3 il citeaza pe Zoso cu privire la lansarea noului telefon de la Apple. Pana acum nicio problema.
Problema intervine atunci cand Antena 3 il crediteaza pe Zoso drept cel care detine respectivele poze, care de fapt sunt luat de la un tert – si anume http://www.engadget.com. Apoi, evident ca apare o lunga lista cu ce face noul telefon, care e eronata in marea sa parte.
Adevarati jurnalisti are Antena 3, cel putin la capitolul IT.
Tin sa mentionez un comentariu care sintetizeaza perfect ce a facut Antena 3: „ahaha parca am fi in bancul cu ion care a primit o masina noua. doar ca nu e masina e bicicleta. si nu a primit ci i-a fost furata.

Un răspuns to “Ooof, Antena mea”

  1. gigel2.0 Says:

    eu cred ca te oftici

Lasă un răspuns

