Ziua de azi

Azi, zi ocupata pentru mine. Pana acuma m-am tot relaxat, am avut mini-vacanta. Ei bine, azi se termina tot…
Trebuie sa ajung la minunata Politie Rutiera din Munciipiul Constanta pentru a-mi lua carnetul de sofer (ca pe cel vechi l-am pierdut). Aproape ca nu sar in suns de bucurie gandindu-ma ca iar ajung la politie. Uraaa! Inca o coada la care o sa stau, uraaaa… de fapt mai multe.. coada la politie, coada la cazier, coada la CEC, coada la TOT!!! Pe urma, trebuie sa merg prin magazine sa cumpar laptop. Alta corvoada, de vreme ce inca nu m-am hotarat nici macar ce marca de laptop sa achizitionez.
Ma gandesc la un DELL, sau un HP. Cineva vreun sfat are pentru mine?

Lasă un răspuns

