Pula mea’

Ma plimbam astazi prin fata singurului mall din Constanta si trec pe langa mine trei dudui. Cam de aceeasi inaltime, imbracate evident, in stilul foarte la moda astazi, cu cizme, niste blugi cu diverse aplicatiuni care reflectau soarele puternic din acea dimineata, ochelari de soare, bluzite roz, parul facut frumos cu suvite. Duduile, desigur, nu cred ca sareau de 14 ani, ce zic eu 14 ani e mult. Ei, si una dintre ele, exact cand trec eu pe langa ea se adreseaza in felul urmatoar celeilalte: „Ma, era frumos, da pula mea, era prost
Dar ce? Pula ta? Care pula? La varsta aia nu cred ca a vazut inca asa ceva… Sau daca da, naspa… Ca nu e tocmai varsta propice…
Oricum, frumoasa educatie primesc ai nostri tineri…
In alta ordine de idei, dar despre acelasi subiect un stand-up comedy despre care m-am amuzat in mod copios.

9 Răspunsuri to “Pula mea’”

  1. Woodisor Says:

    din videoul de mai sus:)
    Fiecare dintre voi are un prieten care foloseste drept semn de punctuatie „pula mea”…
    dar le-ai vazut pe doamnele frumoase (zic doamne pentru ca se doresc a fi doamne) care sunt asa de frumoase… asa de perfecte… dar cand deschid gura nu se deosebesc de tigancile din Rahova?

  2. mariusnicolescu Says:

    exactly!🙂 daca rad de ce a zis individul de mai sus, nu inseamna totusi ca sunt de acord…

  3. Woodisor Says:

    Da, asta inseamna ca nu trebuie sa fii de acord. Acum, poate oi fi eu de moda veche… dar! manners matter! Da, mai dai pe gura afara cate un organ genital, mai tragi o injuratura… dar chiar in orice ocazie? Si si atunci, doar intre prieteni… si daca e loc de gluma… o faci odata si atat.
    Nu stiu, poate eu sunt mai de moda veche… sau mai rau… out of this world

  4. princessita Says:

    stai sa le vezi pe alea de 16 ani :)))))) aoleuuuu:)))

  5. mariusnicolescu Says:

    alea deja sint avansate…

  6. princessita Says:

    avansate e putin spus … sunt unele pe care cand le auzi iti vine sa te inchini ca nu iti vine a crede cat de degenerate mintal pot fi .. in fine .. mie imi vine mai greu partea asta cu inchinatul .. dar as matura cu ele strazile alea pe care le polueaza fonic … si se mai cred si smechere/zooper tari/etc/etc/etc ..te-apuca greata

  7. Culmea nesimtirii « Reverberatii - blog civilizat Says:

    […] aceeasi tema: Pula mea’ Sistemul mizerabil de […]

  8. carmen Says:

    pula mea…….e tare shau, pizdos, ce pula mea! si are si dreptate

  9. Amo Says:

    „Imi bag pula in blender” :)):)):))

Lasă un răspuns

