Weblog, WordPress, whateva’…

Am fost intrebat acum ceva vreme printr-un podcast de ce am plecat de pe Weblog? Atunci am spus ca am facut-o pentru ca Weblogul nu imi permitea sa ma dezvolt, weblogul nu imi permitea sa am un blog asa cum vreau eu. WordPressul in schimb, da… Ceea ce am sesizat, totodata, pe WordPress a fost comunitatea – vadit mai slaba decat cea de pe Weblog, insa in crestere.
Sincer sa fiu, nu imi place foarte mult comunitatea de pe WordPress – scria bine cine scria mai demult in Gandul despre faptul ca pe WordPress lumea mai mult se chinuie sa posteze cat mai multe tampenii pentru a ajunge in top 10 ala – puteti observa exemplul Eloa – care a modificat usor numele celei mai vandute carti romanesti vreodata, si pac, s-a trezit cu succesul pe blog. Da, corect, exista cativa „super-destepti” aici – cum ar fi „Terorism de Cititoare” si Gramos – insa in rest, comunitatea e destul de stagnanta. Adrian Boioglu imi place cum scrie, Andaa iar are niste posturi interesante (chiar daca a fost scoasa din top) si cam atat… Alte nume nu imi vin in minte.
Pe Weblog, in schimb, am senzatia ca acea comunitate, desi mult mai slab vizitata, este un pic mai unita. Contrasens a venit cu conceptul de Weblog Nation, caruia cinicul din mine nu ii da sanse de succes, insa, na, incercare moarte n-are, iar Ovidiu Bufnila ii chinuie pe bietii Weblogisti cu miliardele lui de insemnari lungi si fara vreun sens anume…
Se poate observa ca bloggeri buni au domenii rezervate (de aici, inainte sa traga concluzia vreun comentator, o trag eu, nu sunt un blogger bun). Totusi, voi remarca aparitia Blegoo, ca o actiune anti-Netoo – foarte interesanta idee, dealtfel.

8 Răspunsuri to “Weblog, WordPress, whateva’…”

  1. luciat Says:

    hai, mai, de ce ma faci pe mine „superdesteapta”, ce ti-am facut?😦
    mersi oricum🙂

  2. gramos Says:

    Hai, mai, il bagi pe Gramo in aceeasi categorie cu Luciat? Da-o dracului de treaba!🙂

  3. mariusnicolescu Says:

    ooof, nika nu va convine…

  4. Player MP3 « Reverberatii - blog civilizat Says:

    […] Pe aceeasi tema: Weblog, WordPress, whateva’… […]

  5. Ovidiu Bufnila Says:

    Interesant…Marius…Succes in noul tau blog…Inima buna…

  6. Ovidiu Bufnila Says:

    Tigrule ti-am pus un link in:
    http://nouacartebufniliana.weblog.ro/
    http://ovidiubufnila.weblog.ro/

    Inima buna…

  7. cheep checks Says:

    cheep checks

    Shoots assortment of cheep checks from supercooled nitrogen to superheated liquor.

  8. Moreaugarin Says:

    Hei, nu-l intelegi pe Bufnila! ovidiu Bufnila e unul dintre cei mai mari profesionisti din Romanica in imagine si comunicare. E premiat in Lumea Mare si are strategii performante. Cum poti sa scrii asemenea lucruri despre el. se vede treaba ca nu faci nici cel mai mic efort sa-l intelegi pe acest om care ii respecta si ii pretuieste pe ceilalti.

Lasă un răspuns

