Revenire…

Dupa aproximativ 6 zile in care nu am mai postat nimic revin. Am avut parte de o mini-vacanta bine meritata si fabuloasa din toate punctele de vedere, iar de-abia azi am intrat pe blog sa vad ce se mai intampla. Ei bine, am sesizat ca pe data de 2 ianuarie am avut cateva mii de vizitatori, toti au intrat sa vada videoclipul cu spanzurarea lui Saddam – nu stiu daca e de bine sau rau, desi sunt convins ca multi dintre aceia nu vor mai intra vreodata pe acest blog – poate totusi am facut rost de cativa care vor reveni. In cursul urmatoarelor zile se vor anunta si castigatorii Best&Worst, am ramas, totusi, din pacate numai cu doi membri in juriu, insa responsabilitatile noastre vor fi limitate numai la a departaja pe cei cu numar egal de voturi si a comenta castigatorii si perdantii. Pe curand.
Marius Nicolescu

Lasă un răspuns

