Podcast cu Aura Dajbog la Best&Worst 2006

Un podcast ca drept la replica a aplana un conflict care a durat aparoape o luna – Edelia si cu mine vorbim cu Aura Dajbog despre motivele polemicilor dintre noi, apoi despre Adi Despot si interviul aferent si apoi despre Dan Negru si obiceiurile sale din spatele scenei. La sfarsit vorbim despre Best&Worst si implicatiile sale. Un podcast civilizat, foarte interesant care a picat tocmai bine cu o zi inainte de anul nou.

Citate din interviu:

„Din partea mea chiar nu exista nici un motiv de cearta.”
„Eu cred ca un om civilizat care are un caracter admirabil mi-ar fi putut raspunde altfel la o intrebare deranjanta.”
„Interviul cu Despot nu e nici pe departe unul reusit, si nici nu ma caracterizeaza foarte mult.”
„In general incerc sa evidentiez partea buna a lucruilor.”
„Imi astept diploma pentru cel mai prost blog.”

PS: Imi cer scuze, la editarea crawlului am scris gresit numele blogului Aurei care de fapt este http://auravorbesteprostii.wordpress.com Nu a existat nici o intentie malefica, doar faptul ca mai sunt ametit si eu din cand in cand…🙂

5 Răspunsuri to “Podcast cu Aura Dajbog la Best&Worst 2006”

  1. 666 Says:

    Aberatii… Mai bine va ducea`ti la Dan Diaconescu. Putea`ti sa va trageti si de par acolo. :))

  2. auravorbesteprostii Says:

    :)) cin’ s-a tras de par, draga sau dragule?

  3. auravorbesteprostii Says:

    Inca ceva.. dar o sa spui ca-s rea! Incearca sa mai consulti gramatica limbii romane! N-ar fi rau!

  4. florentin9 Says:

    Draga Aura daca tot vrei un premiu, ti-l dau eu. Un premiu nobel pentru cel mai prost blog? nu , nu cred ca il meriti, ,eu sunt persoana care face glume la sfarsitul anului, colegilor cu rezultate slabe si le dau cate un premiu nobel , pe la fizica , matematica, si acum mai nou la facultate, unde il premiez pe finantistul tarii. Nu ma pricep foarte bine la scriitura, dar chiar sunt de apreciat acesti tineri, care scriu foarte bine si reformeaza putin presa romaneasca, care s-a afundat in stirile de la ora 17, si emisiuni de prost gust care la noi capata alte conotatii.
    Intradevar acest mesaj poate sa fie putin expirat avand in vedere perioada de timp care s-a scurs de la ultimul comentariu, dar trebuia sa va felicit pentru faptul ca v-ati impacat, si sa imi cer scuze fata de Marius pentru ca eu intrasem in acea discutie care nu ma privea.
    Toate bune.

  5. Anne Says:

    Nu meriti nici un raspuns…si cu observatiile tale de Breban…

    Oricum, cand vezi paiul din ochiul altuia poate ca ar trebui sa te uiti mai bine la tine, ca nu stiu cat timp a petrecut Dumnezeu creandu-te (am scris bine?) dar nu cred ca la altii a stat mai putin.

    vezi-ti lungul nasului (am scris bine???)

Lasă un răspuns

