Podcast cu Edelia la Best&Worst 2006 (partea a 2-a)

In cea de-a doua parte a podcastului cu Edelia, continuam sa vorbim despre bloguri, vreo cateva minute, mai barfim un pic pe langa blogul Aurei, intorcand un oarecare cutit in rana, apoi vorbim despre muzica. Incepem cu cei mai putin buni, discutam despre Morandi si circul facut asta vara la Callatis, apoi despre noul proiect al lui Morandi si Mihaelei Radulescu. Vorbim apoi despre Iris si Natalia Barbu, incercam sa vedem care din cei doi ar merita sa castige premiul si din ce ratiuni. Intr-un final vorbim despre terorizantul Traistariu si emisiunea de mare succes Megastar.
Intre timp continuati sa nominalizati la una din cele 9 categorii de la Best&Worst.

Citate din interviu:
„Morandi nici macar playback nu stiu sa faca.”
„M-a terorizat cu Tornero – el scoate cate o piesa cu care ajunge in topuri, o canta pe aia la nesfarsit pana se satura lumea, si pe urma o ia de la capat.”



Prima parte din Podcast – click aici!

2 răspunsuri to “Podcast cu Edelia la Best&Worst 2006 (partea a 2-a)”

  1. inablack11 Says:

    „bla bla ..Mihaela Radulescu.. -Alta mare vedeta bla bla”.. cate ironii frate!!! macar daca ar fi intemeiate. Jurnalistii lu’ mama.. cum s-au apucat ei de inregistrari si vor ajunge maari cu vorbele lor intelepte..de cunoscatori.
    imi pare rau ca nu am putut sa ma abtin si nu ar trebui sa va supere foarte mult comentariul meu, pentru ca jurnalisti fiind trebuie sa va obisnuiti cu najpeti ca mine carora li se face greata cand va aud vorbele de duh.

  2. edelia Says:

    Daca te uiti la comentariile de la https://mariusnicolescu.wordpress.com/2006/12/27/109/#comment-354 vei vedea ce am scris despre Mihaela Radulescu si emisiunea ei. Eu am zis ca mi se pare interesant proiectul cu Marius Moga.

Lasă un răspuns

