Dezlantuiri…

Si am promis ca ma dezlantui astazi, ca nu se mai poate Si o sa incep cu un citat dintr-un ilustru in viata, si anume Zoso. Intr-o insemnare scrisa de el sub titlul „Doctorat in castraveti”, scrie urmatoarele: „am tot auzit de oameni care se duc sa studieze in tari straine. franta, anglia, sua. e de inteles. tari dezvoltate, de unde poti invata una alta.
unii se duc sa studieze in Bulgaria sau Polonia. ceea ce, sincer, e un exercitiu de stupiditate. atunci cand pleci la o bursa, nu alegi tot o tara de mana a 3a, ca Romania, ci alegi una civilizata.
Unde studiezi, mane?
In bugalria!
Misto, doctor in gogonele te faci!

Evident, materialul mi-este destinat pentru ca, desigur, a promis mai demult ca se va lega de „astia de studiaza in bulgaria”. Sa explic si ceea ce am explicat unei domnisoare ipocrite si isterice ieri intr-un comentariu – eu nu suport prostia – si nu suport oamenii prosti care ajung ei la concluzii mistificatoare cu privire la viata unora si a altora. Zoso intra in respectiva categorie. Bineinteles ca l-au altoit cativa la comentarii, demonstrandu-i ca se insala cam amarnic cand face afirmatiile astea. Universitatea Americana din Bulgaria, este de departe cea mai buna universitate din Sud Estul Europei, fapt ce nu a fost constantat de mine, ci de o serie de indivizi care fac acreditari si chestii minore de astea. Oricum, ultimul lucru pe care Zoso l-ar putea face este sa se documenteze. El prefera sa dea cu parul in capul cui poate, doar doar, o mai face un picut de trafic, fara argumente sau chestii de-astea. Scarbos, de-a dreptul scarbos. Parerea mea este ca el este un frustrat care nu a reusit sa iasa din tara in viata lui pentru a face ceva productiv, un frustrat care se incordeaza de fiecare data cand vede ca cineva il constrazice sau are idei ceva mai rasarite decat ale lui.
OK, acuma ca am incheiat cu Zoso, trec la Aura. Promit ca nu mai scriu despre Aura aici, o sa mai auziti despre ea probabil numai in podcastul de diseara cu Edelia, in care comentam din nou puutin la adresa ei, si ulterior in dezbaterea finala de la Best&Worst.
Aura, desi nu recunoaste, a descoperit o metoda foarte interesanta de a face trafic pe blogul ei – zeci de comentarii pe acest blog – de cele mai multe ori cate doua odata (nu inteleg de ce nu poate sa scrie un singur comentariu mai lung decat doua mai mici). In fine, ea spune, scuzandu-se pesemne, ca am bagat-o prea mult in seama, si nu ar merita sa fie bagata in seama. Ideea e urmatoarea, daca fata nu s-ar fi aruncat sa faca o mie de comentarii in care sa imi recomande sa „get a job”, „get a life”, si altele, poate nu as mai fi bagat-o in seama, dar dupa cum am mentionat mai devreme, nu suport prostia si prostii in general, si trebuie sa raspund. De ce? Pentru ca asa simt eu. De exemplu, la un comentariu facut despre podcastul edeliei, dupa ce se lafaie pe jumatate de pagina cu motive pentru care ea nu e jurnalist (ceea ce spuneam si eu – macar aici suntem de acord) si de ce nu ar trebui sa o mai iau in seama, vine imediat dupa cu un al doilea comentariu care suna cam asa: „Marius, vorba unei piese de la OCS :”CHIAR N-AI NIMIC BUN DE FACUT?”” Eu am senzatia ca sufera de o boala numita schizofrenie, dar, in fine. Promit ca asta e ultima oara cand scriu despre ea, ca vorba ceea: „Unde-s doi puterea creste”, si eu sunt unul singur, iar ea e doi. In fine, ma mai distrez si eu pe aici, vad ca e la moda acuma sa dai citate din versuri de pe la diverse trupe, de vreme ce nu ai pus in viata ta mana pe o carte, e amuzant ce se intampla, stimati cititori, dar exista o masura pentru toate. Aura are voie sa comenteze pe aici cat voieste ea, eu nu cenzurez comentarii (decat extreme), eu ii voi raspunde, civilizat, dar de bagat in seama prin vreo insemnare nu o voi mai face. Am vrut sa clarific, totusi, situatia, ca sa nu se mai iste conflicte.
Ma intreba cineva la ce foloseste Best&Worst – pai americanii l-ar numi „Raising Awareness” – adica am incercat, macar la suprafata sa cresc putin implicarea unora in unele subiecte – sa creez poate un mediu de comunicare, din pacate unii nu au inteles asta si au hotarat sa transforme totul intr-o piata ieftina. Oricum, daca l-am inceput, il voi si termina, si sper sa iasa binisor. La anul va fi mai bine. Am vrut sa vad daca bloggeri in general stiu sa isi clasifice valorile si non-valorile. De-aia se fac topuri!!!

21 răspunsuri to “Dezlantuiri…”

  1. balaur Says:

    cum zicea reclama…seatbelts sold separately…ma duc sa-mi cumpar!

    (reclama:apple macbook pro)(http://www.apple.com/macbookpro)

  2. edelia Says:

    Despre aura se va mai auzi in urmatorul podcast pentru ca el a fost deja inregistrat. Asta e singurul motiv. Nu de alta, dar am zis ca e subiect incheiat. Banuiesc ca ea e binevenita cu comentarii daca doreste, dar pe marginea altor subiecte. Cred ca se poate discuta si civilizat. Nu e nici un razboi.

  3. zoso’s blog » ai noştri tineri la Paris învaţă… Says:

    […] blog it’s my mind and i’ll think what i want! ai noştri tineri la Paris învaţă… 28 Decembrie 2006, 4:15 pm | Category: random Eu sunt dobitoc, nu? Dar tu ce scuză ai că estiprost, penibil şi analfabet? De aia te-ai dus să studiezi în Bulgaria? Că acolo ai o scuză să nu ştii nici româna, nici engleza, pentru că vii dintr-o ţara ca România? […]

  4. netics Says:

    subiect, predicat.
    cu cine ai facut gramatica in bulgaria? si la ei se pune virgula dupa subiect intr-o propozitie?

  5. auravorbesteprostii Says:

    Marius… stii foarte bine ca tu ai intrat in razboi si nu eu! Cat despre ideea de trafic, am spus si repet! Afirmatiile cu „Get a job” si „Get a life” au fost spuse aseara… deci dupa nenumaratele atacuri pe care le-ai scornit la adresa mea! In fine, de acum incolo spune ce-ti doresti ca nu-mi mai pasa! Daca tu cu asta-ti pierzi vremea sau iti castigi painea, mult respect, stimabile! Nu mi-am dorit un blog popular sau comentat asa incat te rog, nu mai face afirmatii gratuite!

  6. auravorbesteprostii Says:

    Apropo de podcast-uri! As putea avea dreptul la replica, in direct ?

  7. edelia Says:

    Daca vii la Constanta sa inregistrezi cu noi..ar fi frumos 🙂 Te invitam la un suc.

  8. auravorbesteprostii Says:

    :)) Auch, nu! Mi-e imposibil desi am cativa prieteni acolo pe care mi-ar placea sa-i revad si recunosc, ar fi o experienta minunata sa va cunosc pe voi! Pai… Nu exista alte alternative ?:( Adica… sa inregistram o discutie in direct pe messanger, de pilda, si apoi sa o adaugati podcast-ului pe care il inregistrati impreuna?

  9. mariusnicolescu Says:

    vedem cum facem, vorbim pe mail, mi-ar placea sa incheiem amiabil aceasta sarada.

  10. auravorbesteprostii Says:

    😉

  11. Sir Alex Ice Says:

    Parerea mea este ca Zosolino sufera de grandomanie. Sunt oameni care ajung sa aiba o anumita notorietate si recunoastere in domeniul in care activeaza, oricare ar fi acesta. Si raman ancorati in realitate. Acest personaj insa se poarta de parca poate sa mearga pe apa sau a creat blog-urile in 6 zile si in a 7-a s-a odihnit ca a vazut ca e bine.
    Sunt convins ca si gunoierii sau vidanjorii isi au vedetele lor. La fel este si Zosolino pentru bloggerii romani.
    Ban-urile le da si el cum ii convine, dar in principal apeleaza la ele cand descopera ca are comentarii contrare opiniilor lui. Sau si mai rau, inteligente si pertinente si cu argumente contrarii opiniilor lui.
    Stiti voi cum era aia cu violenta si primul refugiu al incompetentilor.

  12. mariusnicolescu Says:

    Da, Sir Alex Ice, am citit si de tine la un moment dat acolo, am inteles ca obnisnuiesti sa il musti de fund pe zoso (ca vad ca asta e expresia lui preferata) – in fine, perfect de acord cu tine – am senzatia ca il bagam, totusi prea mult in seama, si el creste pe seama unora ca noi.

  13. gigel2.0 Says:

    cam greu asta, ca voi aveti impreuna 10% din traficul lui…

  14. mariusnicolescu Says:

    mai gigele, cred ca te stimeaza mult zoso pentru cat il pupi in fund, da oare tu n-ai invatat faza cu calitatea si cantitatea?

  15. gigel2.0 Says:

    stii si tu ca nu e chiar asa.
    pe mine ma amuza individul, dar nu ii dau asa de mare atentie incat sa ii dedic pagini intregi.

  16. auravorbesteprostii Says:

    Bine zis Gigel! Cat despre „pupat in fund” si „stimabil”, am impresia ca Marius mai copiaza de ici colo cate-un cuvant sau o expresie copiata la randul ei de mine! Sa fie asa mare coincidenta ?

  17. mariusnicolescu Says:

    desigur, in romania „stimabil” si „pupat in fund” sunt marci inregistrate, si trebuie sa semnez undeva ca sa le folosesc. dragutz 🙂
    nu ii dedici pagini intregi, gigele, dar de fiecare data cand apare ceva scris de rau la mine pe blog, sari repede sa ii iei apararea – vezi insemnarea de mai demult cu CTP-ul si salariul 🙂 deci, tot aia!

  18. gigel2.0 Says:

    la care nu mi-ai raspuns…

  19. RIPer Says:

    Ehhh….zoso ca orice bloger (traficul ii intareste pozitia) isi are opinia lui. Cum preciza si in header :”it’s my mind and i’ll think what i want!”..sa nu uitam esenta unui blog, jurnal online. Nu ii iau apararea oricum.
    Ce ma nelinisteste e ca noi (stimabili locuitori ai Romanici) in loc sa ne unim fortele si sa creem concurenta blogurilor internationale mari ne luptam intre noi (uneori de dragul unei pozitii in plus pe trafic.ro). Cum suna spre exemplu un blog romanesc editat atat in romana cat si in engleza care sa reuneasca opiniile intregi blogosfere romanesti. Poate vedem si asa ceva in curand…i hope!…pana atunci „Numa’ bine!”

  20. contacafe Says:

    interesant.

  21. vickdeals Says:

    totusi e mai funny sa iti bati joc de zoso, decat sa incerci sa ii faci un competitor serios

Lasă un răspuns

