Insemnarea anului

Mi-a fost greu sa aleg o singura insemnare din cele doua sute si ceva publicate anul acesta, atat pe http://mariuss-blog.blog.ro cat si pe https://mariusnicolescu.wordpress.com , insa am reusit. Anul acesta a fost marcat de o persoana care a reusit sa imi dea si mai multa incredere in mine si sa ma ghidez spre un viitor success. Asa ca aceasta insemnare este dedicate lui si este insemnarea anului de la mine pentru Capsula Timpului.

Mandria de a fi bun
“Cateodata in viata cuiva apre un om care ii poate schimba radical opiniile, gandirile, trairile, sentimentele etc. Astazi a fost una din zilele in care am cunscut, intr-adevar o astfel de persoana.
De fapt il stiam de mai demult, si il apreciam enorm. Aernout Van Lynden este profesorul meu de jurnalism la Universitatea Americana din Bulgaria. Un om cu o experienta de 20 de ani ca reporter de razboi, un om care a vazut multe la viata lui. L-a conscut pe Milosevic, pe Van Karadjic, pe Lady Di, si multi multi altii. A depus 4 marturii la Tribunalul de la Haga, dintre care doua impotriva lui Milosevic, in timpul procesului acestuia, de fapt Van Lynden a fost chiar un martor cheie in acel proces. Acum e la AUBG.
Astazi m-a chemat la el in birou. Facusem o prezentare despre Advertising – mai exact – The Marlboro Man – si a dorit sa discutam nota mea. Nu ma asteptam sa iau A – poate A- sau B+ – mi-a spus ca m-am descurcat excelent, si ca e mandru ca sunt studentul lui – mi-a vorbit despre notiunea de jurnalist – m-a intrebat daca, intr-adevar asta vreau sa fac. I-am raspuns ca da. De cand eram mic jurnalismul a fost visul meu. Si a fost bucuros cand a auzit asta. Mi-a placut ca a zambit pe parcursul intregii conversatii, si m-a privit direct in ochi.
Mi-a dat niste sfaturi – sa citesc zilnic, macar jumatate de ora, dar nu orice – sa citesc Orwell, Hemingway si altii dintre cei mari. Sa ma duc in fiecare zi la biblioteca, sa iau „The Herald Tribune” de acolo si sa iau un articol, oricare imi place, si sa fac exact ce se face intr-un laborator de biologie – sa il disec, sa vad ce a vrut cu adevarat sa spuna autorul respectivului articol.
M-a rugat sa merg la el ori de cate ori am vreo problema. Nu stiu daca am fost vreodata la fel de mandru in viata mea cum sunt acum. Acest om este o legenda vie, iar faptul ca m-a laudat, mi-a dat sfaturi si mi-a spus ca am potential ma face sa doresc sa lupt si mai tare. „

2 răspunsuri to “Insemnarea anului”

  1. Mandria de a fi bun « Capsula Timpului Says:

    […] >> Citeste mai departe pe blogul Reverberatii – blog civilizat – Marius Nicolescu, Constanta_ […]

  2. Biroul meu curat « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeaşi temă: Insemnarea anului Uimitor… Cine sînt bloggeri […]

Lasă un răspuns

