Excese de sarbatori

Unii au noroc ca inca sunt sarbatori si nu vreau sa ma dezlantui aici pe blog – ma voi descatusa maine sau poimaine, de nu o sa stie ce i-a lovit… Asa, dar acuma, vroiam sa vorbesc despre obiceiurile noastre multe si dragi de Craciun, in special cele legate de ceea ce mancam.
Chiar in momentul in care scriu aceste randuri, pe strada pe care locuiesc in Constanta, au trecut vreo 2 ambulante. Punem pariu ca stiu de ce sufereau cei luati de acele ambulante?
Mancam mult si prost de Craciun, mancam pana vomitam pentru ca asa ne-am invatat. De Craciun taiem ditamai porcul, pentru ca traditia ne-o cere, chiar daca puteam sa rezistam toate sarbatorile si fara un porc intreg, numa’ cu jumate de porc. Dar, deh, e Craciunul, avem voie. Si nu ar fi cu nimic deranjant asta, daca unii nu ar manca atat de mult, incat a doua zi sa nu se mai poata ridica din pat, sa cheme doctorul acasa, sau sa sune la salvare. Ne lipseste cu desavarsire simtul restrangerii cand vine vorba de mancare de sarbatori.
Si daca de minunatul Craciun mancam ca porcii, stati linistiti ca vine revelionul, si atunci o sa bem precum vitele…

13 răspunsuri to “Excese de sarbatori”

  1. auravorbesteprostii Says:

    :)) ai spus la un moment dat ca ceea ce scriu eu se numeste presa ieftina! Ceea ce scrii tu pe blog ce nume poarta ? Daca vreau sa aflu aberatiile astea pot frumos sa schimb pe Pro Tv pe la ora 17… dar uite ca eu prefer sa intru pe la tine si sa-mi dau si cu parerea din cand in cand! Doar sunt roman, nu ?

  2. edelia Says:

    Marius nu face presa aici pe blog. face in alte parti si o face bine. In spatele ideii ca esti roman ar trebui sa se ascunda alte manifestari..

  3. auravorbesteprostii Says:

    Buna idee! Cat despre Marius… like I care !

  4. auravorbesteprostii Says:

    Edelia, avocatul poporului :))!

  5. edelia Says:

    Pai daca nu-ti pasa, lasa-ne fata draga. Pentru ce mai citesti ce se scrie aici? Nu-s avocatul poporului, dar m-am saturat sa tot citesc replicile tale peste tot. Orice s-ar scrie aici, tu ai ceva impotriva. fa-ti blog anti-Marius si gata.

  6. auravorbesteprostii Says:

    :)) astept sa-si faca el unul ANTI-AURAVORBESTEPROSTII pentru ca el a inceput sa-mi dea mai mult atentie decat merit, nu ?

  7. auravorbesteprostii Says:

    Edelia, draga… in loc sa-ti pierzi Craciunul citindu-ma, cumpara-ti Toamna Patriarhului a lui G.G.Marquez si pierde vremea intr-o maniera folositoare! Scuza-ma… o aveai deja sau ai citit-o deja! Mult respect, atunci!

  8. edelia Says:

    Uite vezi? Tot tu vii cu sfaturi pe care nu ti le cere nimeni. Imi petrec Craciunul cum vreau, citesc ce vreau, si nu e treaba ta daca am citit sau nu la viata mea. Banuiesc ca-s carti mai interesante ca cea recomandata de tine..oricum, multumesc de recomandare. Nu am citit-o, dar o voi cauta. Cat despre pierdutul vremii, eu decid daca o fac intr-un mod folositor sau nu. Trebuie sa te consult inainte?

  9. auravorbesteprostii Says:

    Nici vorba! Dar vad ca voi veniti cu sfaturi la adresa mea si considerati ca sunteti in masura sa-mi dati lectii!
    Nu m-am tinut de cuvant, dar o s-o fac ! Nu vreau sa ma mai complac in chestii de genul asta!
    Cat despre Garcia Marquez, sunt ferm convinsa ca ai citit carti foarte bune! Nu contesta nimeni asta.. eu am dat doar un exemplu! Nu am omorat pe nimeni! Si daca tot discutam despre carti, cred ca si Stefan Sweig merita atentie! „Orele astrale ale omenirii” este o carte de milioane! Si pe asta o recomand calduros!

  10. edelia Says:

    Multumesc de recomandari. Si nu e nici o urma de ironie. O voi cauta si pe aceea.

  11. auravorbesteprostii Says:

    Nu ai pentru ce! Cu mare placere, oricand! Astept si eu recomandari de carti faine, pentru ca in ultima vreme nu prea am mai gasit ceva interesant de citit, afara de clasici!

  12. Pork-ul « Reverberatii - blog civilizat Says:

    […] aceeaşi temă: Excese de sarbatori Forum Antena3 – CLOSED Cinci […]

  13. NICOLESCU Says:

    […] Pe aceeasi tema: Excese de sarbatori […]

Lasă un răspuns

