Podcast – Best & Worst 2006 (partea 1)

Cateva comentarii referitor la reactii, nominalizari si altele in legatura cu Best&Worst 2006.

2 Răspunsuri to “Podcast – Best & Worst 2006 (partea 1)”

  1. princessita Says:

    oo invitati .. it sounds interesting … ce sa zic ..congrats pentru idee ! si we’ll wait 4 the results :)) nu pot sa cred ca mi-ai inclus blogul:)))) :))eu m-am autonominalizat mai mult in gluma ..chiar nu credeam ca „it really counts”🙂 dar oricum tnx ..nu am de ce sa ma plang

  2. edelia Says:

    🙂 Abia astept sa vad cine vor fi invitatii..eu sincer nu credeam ca o sa iasa ceva cu b&w..dar se pare ca m-am inselat. Reactii au aparut o gramada..trebuie sa-i multumim aurei ca a intretinut discutia, chiar daca vorbeste prostii..dupa cum spune ea. Eu deja am scris care sunt nominalizarile mele, nu pot decat sa sper ca vei mai primi si altele..ca sa ai o munca mai grea..tu si invitatii tai🙂

Lasă un răspuns

