Romania – here I come

Gata, mai sunt doua zile si ajung inapoi in minunata patrie – nu am mai fost in RO de pe 5 noiembrie – ceea ce e destul, si, sincer, a inceput sa mi se faca dor. Sunt, de altfel, convins, ca dupa ce voi sta cele 3 saptamani pe care le am planificate in tara, imi va trece tot dorul. Dar pana atunci numar orele pana in momentul in care ma urc in trenul ala spre Bucuresti.
Mi-e dor un picutz asa de Bucuresti, mi-e dor si de Brasov, unde sper sa ajung pentru macar cateva ore sambata asta si, mai presus de toate mi-e dor de  Constanta – vreau sa ajung la Carrefour in Constanta, sa cumpar juma’ de magazin, vreau sa cumpar o gramada de carti in limba romana, iar aici voi face o scurta lista a lor:

 Ghidul Nesimtitului – Radu Paraschivescu (asta asa, ca sa vad daca ma incadrez si eu pe acolo – multi ar spune ca da :P)
Spovedanie la Tanacu – Tatiana Niculescu Bran (am auzit prea multe de cartea asta si sunt curios daca merita citita)
Gabriel Liiceanu – Apel catre lichele (iarasi o carte despre care am auzit vorbindu-se mult + nu am citit nimic de Liiceanu vreodata, deci ar fi cazul sa incep)
Despre ingeri – Andrei Plesu (pentru ca am fost la lansarea cartii acum vreo 2 ani, dar eram om sarac si nu mi-am permis sa o cumpar atunci)

Lasă un răspuns

