Becali are blog

Uitandu-ma ieri prin cele mai vizitate bloguri de pe ro.wordpress.com ce credeti ca vad? Undeva pe locul 26 scria mare acolo: Blogul lui Gigi Becali. Evident ca am dat un click – eram chiar curios daca asta e vreo incercare a cuiva de a-si face rating pe spatele numelui lui Becali, sau chiar e pe bune (chiar si acum ma intreb ce pisici albastrii o fi fost in mintea mea cand am crezut ca poate fi pe bune).
In fine, am intrat, am vazut cateva insemnari destul de slabute, am concluzionat ca nu e blogul lui Gigi Becali, ci doar a vreunui individ foarte plictisit care incearca sa il imite. Si incearca, si iar incearca, dar nu reuseste. Blogul il gasiti voi daca accesati http://georgebecali.wordpress.com
Credeam, eu, in ignoranta mea aseara ca acest blog o sa ramana prin coada clasamentului, cand colo, ce vad eu azi dimineata? (adica pe la ora 12 – pentru mine asta e dimineata) – blogul lui Becali e number one. Adica a reusit, in sfarsit sa o detroneze cineva pe aia de uraste barbatii – imi scapa numele acum, Eloa parca o cheama. WOW!!!
Sa ma bucur? Pai, trebuie pus in balanta – una care uraste barbatii, si in consecinta scrie prost si mult despre acest fapt, sau unu’ care uraste rapidistii, dinamovistii si ce alte echipe mai sunt pe acolo si scrie tot prost. Sincer, prefer pe Becali, ca de Eloa s-a cam saturat toata lumea. Vivat!!!

14 Răspunsuri to “Becali are blog”

  1. cristianoconnect Says:

    „The authors have deleted this blog. The content is no longer available.”
    N-am onoarea sa citesc si eu…

  2. mariusnicolescu Says:

    Da, pai a durat putin farsa, dar cat a durat a stat pe locul 1 la ro.wordpress.com🙂

  3. princessita Says:

    am prins-o eu (farsa)…si nu era cine stie ce .. woow cand am vazut eu 8 posturi intr-o singura zi m-am gandit … jiji chiar vrea sa se afirme nu gluma :)).. cand sa citesc .. o varzika .. erau scrise rau dar deh .. cu un titlu mai comercial si cu niste chestii mai picante puse pe-acolo prin blogulet …

  4. alexdesign Says:

    Becali nu a avut blog. A fost facut de davidoff (parca asa avea user-ul) pentru a o detrona pe bomba aia. Si a reusit.

  5. mariusnicolescu Says:

    stiu, mi-a placut ideea😀

  6. gramos Says:

    mie nu mi s-a parut ok faza; Gramo n-are nici o treaba cu Becali, dar nu conteaza ca e vb despre Becali sau Beyonce; sa te dai drept o persoana cunoscuta mi se pare lame;

    dincolo de asta, poti chiar sa-i faci rau unui om cu faze din astea; sa ne inchipuim ca unul face „blogul secret al lui X” si scrie, in numele lui X, despre cum face X tot felul de prostii, iar prietenii lui X incep sa-l evite s.a.m.d. e nashpa😦

    Gramo a reactionat atunci cand david0ff si-a falsificat „pretul blogului” (vezi aici). Din pacate, fara nici un rezultat. Oamenii lipsiti de scrupule morale mi se par extrem de periculosi, fiindca imi inchipui ca sunt in stare de orice. Poate ma insel, sure🙂

  7. Gigi le uneşte… « Reverberatii - Negru pe Alb Says:

    […] aceeaşi temă: Becali are blog PNG-ul are un nou membru de “valoare” – Alex Mihai Stoenescu Vai de mama […]

  8. De ce e Rapid peste Steaua « N*I*C*O*L*E*S*C*U Says:

    […] aceeaşi temă: Becali are blog Noul site de la GSP TVR la 100% Problema […]

  9. darie Says:

    : http://www.sondaj.php0h.com/becali.php

  10. dorie Says:

    Considerati ca Gigi Becali este un infractor?: http://www.sondaj.php0h.com/becali.php

  11. alex Says:

    Mata🙂

  12. Unde a disparut blogul lui Becali? at Gramo`s World Says:

    […] scris si Marius Nicolescu (vezi aici) despre povestea respectiva, el a vazut totul ca pe o farsa facuta pentru a o detrona pe Eloa si a […]

  13. EU Says:

    Scrii prost asemenea unui copil de 12 ani. Incerci sa pari ceva ce nu esti. Ar tb sa fii mai mult tu.

  14. beheader69 Says:

    becali are blog pe adresa .ro nu pe wordpress.

    uite http://beheader69.wordpress.com/2008/10/11/blogul-lui-george-becali/

Lasă un răspuns

