Badea isi face blog (pe bune cica de data asta)

Badea s-a hotarat sa isi faca blog, si a spus asta pe post, afirma www.balkansmedia.com Gestul, admirabil de altfel, este facut in speranta ca Badea sa poata purta discutii civilizate pe net cu privitorii emisiunii. Totusi, dupa ce acei doi (nu stiu cine e al treilea) ciumpalaci retardati, isterici si subnutriti de pe forum de la Antena3 – si anume Tristan si refcheloo, au reusit sa devalizeze forumul, innecindu-l in fecale, prevad un viitor asemanator si pentru blog.
Totusi, daca Badea e baiat destept, va gasi pe cineva care sa modereze comentariile ce contin trivialitati. Pentru ca, in momentul in care discuti cu animale este normal sa te apuci de cenzurat iesiri necontrolate. Nu ma credeti? Mergeti la forum pe Antena 3 si cautati-i pe cei doi ghertoi la care m-am referit mai sus. Incercati sa intrati in discutie cu ei – parerea mea e ca nu au mai mult de 6 ani, dar desigur, asta e doar parerea mea.

Edit (11 ianuarie 2006) – Pana in acest moment Badea a tacut malc cu privire la acest proiect. Se pare, totusi, ca i-a trecut…

7 Răspunsuri to “Badea isi face blog (pe bune cica de data asta)”

  1. J.J. Says:

    Me fan Badea… sincer! Abia astept! Imi vine sa-l intorc cu capu’n jos si sa-l storc de replici! Pana pica toate🙂 Pur si simplu il ador!

  2. mariusnicolescu Says:

    :)) hai ca am ras😀

  3. Radu Says:

    Replicile ca replicile sunt stupid de amuzante, asta trebuie sa o recunoastem cu totii. Insa nu este un motiv pentru a-l admira pe Mircica, aceasta fantana arteziana a ideilor fixe si idioate, ca sa ma exprim in termeni cat de cat eleganti.

  4. krossfire Says:

    Eu mi-am spus parerea despre el pe blog…deja blogosfera a devenit un fel de piata publica in care fiecare spune ce vrea. Daca omul se simte in stare sa-si curate imaginea…bravo lui ! (dar nu-i dau prea multe sanse de reusita)

  5. mariusnicolescu Says:

    Vom vedea…

  6. mariusnicolescu Says:

    cum spuneam si mai sus, cu animalele nu se discuta – insemnarile lui refcheloo si tristan vor fi sterse (e prima operatiune de genul pe acest blog dar este nevoie) – in momentul in care cineva mi se adreseaza cu „bulgaroi nespalat” consider ca merita banat.

  7. yo Says:

    abia astept sa intru in polemici cu Badea.

Lasă un răspuns

