Rusinea de a te numi ziarist

Azi, am citit in Gandul, poate unul dintre cele mai meorabile articole dedicate blogosferei si media, prin contrast. Este semnat de Cristina Modreanu, si are titlul omonim cu cel de aici. Doamna Modreanu vorbea despre faptul ca blogurile nu pot fi considerate (cel putin o parte a lor) surse de informare veridice. Cum, de exemplu, sunt convins ca nimeni intreg la minte nu va lua de buna stirea publicata de mine mai devrem – ea POATE fi adevarata, eu am relatat-o, dar poate fi la fel de falsa.
Catalin Tolontan a avut o reactie de dezaprobare imediata la respecitvul articol la el pe blog. Perfect de acord. Oricine are dreptul sa isi spuna opinie cu privire la acest lucru. Il consider pe Tolontan unul dintre cei mai bun ziarisiti de opinie din Romania, dar in cazul de fata, eu tind sa consider ca nu a avut dreptate in totalitate. Cel mai mult, insa, mi-a placut ca doamna Modreanu a intervenit pe blogul lui Tolontan cu comentariile dansei. Asta inseamna ca e interesata de subiect.
Asta e un jurnalist bun, care e interesat de subiectele pe care le discuta, care se intereseaza si in continuare despre ele. O sa o citesc in continuare pe doamna Modreanu. Observ ca, incet, incet, Gandul isi creeaza un nucleu de ziaristi deosebit de competenti, si, in viziunea mea, va fi number one pe piata in curand.

4 răspunsuri to “Rusinea de a te numi ziarist”

  1. auravorbesteprostii Says:

    Si acuma-l pupi in fund pe Catalin Tolontan doar pentru ca-l ai in adresa ta de BR ?

  2. mariusnicolescu Says:

    Il laud, nu il pup in fund, pentru ca il citesc si imi place. Asa fac oamenii, de obicei, cand stimeaza si apreciaza pe cineva – lauda respectiva persoana. Nu am motive sa il pup in fund pe Tolo, pentru ca nu are nicio influenta asupra mea financiar.

  3. auravorbesteprostii Says:

    Ma bucur ca-ti place si altcineva afara de Mircea Badea:)

  4. david0ff Says:

    nu e un ziarist bun…tot ce face el e sa creeze discutii…asta nu se cheama jurnalism.El nu are puncte de vedere, pareri, idei.Tot ce face e sa instige cititorii la comentarii la adresa lui si a textelor lui.Dar, sa recunoastem, la asta se pricepe de minune…

Lasă un răspuns

