Bai jurnalule,

Iata-ma (pe mine, eu) intors din fucking trip la munte, ba jurnalule. Capra lu’ Iancu a popii sa ma mai puna pe mine sa merg la munte in Bulgaria. Bai, frumoasta tara au astia da’ nu stiu sa aiba grija de ea (vorba unuia – pacat ca-i locuita!!!). Nu imi doresc (eu) sa descriu prin ce am trecut la fucking muntele asta, asa ca nu o sa descriu. Dar, sa mor ba jurnalule daca ma mai duc vreodata.

Semnez, mine!

6 Răspunsuri to “Bai jurnalule,”

  1. edelia Says:

    Hai ca mi-a placut. Mi-au dat lacrimile de ras..:))) Bai, Mariusule!

  2. auravorbesteprostii Says:

    :)) It smells ( era sa zic „like teen spirit”) like sosete adidas fake-uite. Ati uitat limba romana, domnule ?

  3. mariusnicolescu Says:

    Aura, sincer, acuma stiu ca ai un obicei de a te lua de fiecare chichita a mea – dar sincer, chiar nu vezi ironia si misto-ul din acest material, sau nu vrei sa il vezi?

  4. auravorbesteprostii Says:

    Imi plac ironiile dar alea de bun gust nu demne de… OTV reluare, in direct, senzational!

  5. mariusnicolescu Says:

    asta este pur si simplu parerea ta – o respect, foarte bine. Totusi, daca tot vrei sa scri ceva destept, nu ii copia pe carcotasi – fi originala

  6. auravorbesteprostii Says:

    Tare mi-e teama ca n-am copiat pe nimeni! Am sa ma uit la carcotasi intr-o miercuri sa vad daca si ei spun chestia asta despre O Tv… daca da, scuzele de rigoare si copyright!

Lasă un răspuns

