Mircea Badea si ciocanu…

Cel mai fain filmulet featuring Mircea Badea – de nervi sparge telefonul. E vechi dar e genial. Uitati-va dupa ce sparge telefonul cum sta cu ciocanul in mana si vorbeste.

12 Răspunsuri to “Mircea Badea si ciocanu…”

  1. gigel2.0 Says:

    pui videoclipuri ale dusmanului tau zoso?

  2. mariusnicolescu Says:

    dusmanii mei, de obicei sunt oameni care au macar acelasi nivel de inteligenta ca si mine. Cum zoso e cu vreo 40 de etaje mai jos nu l-as numi dusman, mai degraba un ciupalac cu o prajina.

  3. gigel2.0 Says:

    de aia tu pui chestii facute de el? ca sa iti infirmi ce ai spus mai sus?

    un fel de „e prost, da’ bine ca a pus asta pe net, sa il copiez si eu la mine pe blog”

  4. mariusnicolescu Says:

    emisiunea respectiva nu e „facuta de el” – e pur si simplu inregistrata si pusa pe youtube, de unde oricine poate sa linkuiasca oriunde, rezulta logic ca nu il promovez pe zoso prin acel filmulet, ok? Sincer, nici nu stiam pana sa comentezi tu ca filmuletul era inregistrat de el. eu zic ca nu are rost sa mai discutam despre asta

  5. gigel2.0 Says:

    iar tu arati ca ai coloana vertebrala flexibila punand pe blog asta.
    esti genial.

  6. scroafa Says:

    gigel suge-mi si mie diareea, handicapatuleeeeee

  7. Alcor Says:

    S-a deschis Lista de Discutii pe temele lansate de Mircea Badea in emisiunea „In gura presei”.
    http://groups.yahoo.com/group/mirceabadea/

  8. mihai1984 Says:

    Super tare faza. In ziua urmatoare am salvat emisiunea pe computer. Imaginea cu ciocanu in mana ar putea fi noua identitate vizuala a emisiunii impreuna cu un slogan de genu „Mircea Badea face legea”

  9. mariusnicolescu Says:

    claaar!!! :)))

  10. Mircea Says:

    Mircea Badea este un prezentator nu bun,ci extraordinar in materie de a revolutiona un stil de a prezenta revista presei…ne obisnuisem cu vorbareala aiurea si monotona…(fara sa fac vrun act de pupincursim…nu-l cunosc,ii urmaresc decat emisiunile si scriu ce cred…asa ca cei care vor sa arunce cu rosii sa se uite mai intai k nu o au prea mare…)
    ps: capacitatea de a gandi…

  11. spataru virgil Says:

    Iubesc ,
    iubesc tara asta
    Ma remesesc, cand doresc
    Este minunat in tarea mea
    Pe steagul tari, flutura sticle si caltabols
    De abia acum imi dau sema
    Ca este un stat porcesc
    Hmmm
    Oamenii inca nu cunosc aceasta limba
    De aceia sufera !
    In sfarsit am gasit rezolvarea
    limbii pe care o vorbesc politistii
    Sau cei de la primarie!
    Dar gata
    Sunt la un curs de …porcoromoocalasic
    Mie jena sa-l numesc pe cel din fata lui remes
    O fi el stat porcesc
    Dar nici chiara asa
    Cred ca, cel din fata lui remes, cel cu plicul,
    Are alta pregatire
    Nu stiu care
    Poate , facultate de filologie, speciala
    necunoscuta noua.
    Poate alte limbi dificile pentru cei din west,

    Cum ar fi, magareasca
    Sau o limba, necunoscuta,
    Greu de invatat, p[entru ca, este,
    cretinofaga…idiotofaga,
    Eu stiu sigur, este cretinofaga
    Am aflat asta de la primul cuvant de la reporteri
    Nu aveai cum sa-ti dai seama
    Hmmmm
    Am inceput sa fiu beat
    Cand aud de termenul de”ministru”
    Parca ma simt satul.
    Cand aud termenul de Ministru,
    sunt
    Gretos dar satul !
    Totusi
    Nu inteleg
    De ce, de fiecare data cand ma remesesc
    Trebuie sa ma basescu !
    Haios
    Cumplit
    mi-e groaza sa pronunt
    parca as fi la medic
    da domnule doctor
    m-am remesit, un pic
    nu am stiut ca ma basescu
    nu am mai fost remesit pana acum!,
    dar am stiut ca este interzis
    de cand am vazut etajele!
    si nu am mai scapat de basesceala
    nu stiu ce sa fac !
    este grav ?
    o sa-mi spuna
    pai da, cine te- pus sa te remesesti !
    asa o sa-mi spuna !
    Trebuie sa te basescu
    este inevitabil
    uita-te la PD
    sorry

    Psiholog, Spataru Virgil – Timisoara

  12. mariusnicolescu Says:

    aoleu, taica, care-i scopul poeziei?

Lasă un răspuns

