Oamenii cauta lucruri tampite…

A trecut si luna noiembrie si ma uit pe Google Analytics la felul in care ajung oamenii be blogul meu prin cautari pe Yahoo/Google/Live. Unele din ele sunt deosebit de interesante…

 

1. trupa trident.ro – iata ca am ajuns si cunoscator al fetelor in fundul gol… e de bine…

2. valorile in care cred – eheee. e multe dom’le, nu am timp sa le detaliez aici…

3. pomieri constanta – ce-s aia „pomieri” – se ocupa cu pomii?

4. tatal sabrinei manoliu – si in octombrie iar aparea searchul asta – repet, NU SINT TATAL SABRINEI MANOLIU!!! si nici nu stiu cum sa dau de el, si nici nu imi doresc asta macar…

5. cele mai fun poze – clar ai gresit locul – pozele cu mine nu sint fun decit pentru mine

6. www. vreau sa vad un film horror acum gratis – si eu, si pun pariu ca la televizor sunt multe filme horror pe gratis, numai ca la mine pe site mai rar… dar daca pun filme cu mine (clar vor fi horror), va anunt… pe gratis…

7. limbajul internetului – interenetul vorbeste… in limba lui, ce-i drept…

8. ragusala – se trateaza. cred…

9. delia high – da, probabil dupa un joint sau doua…

10. zoso ciumpalac – trebuia sa fie si un semn de egal intre ele?

11. gheorghita poze – cati gheorghita sunt in lumea asta, insa numai eu detin pozele lor…

12. personaje statice – ??? cum vine asta, frate? personaje statice?

13. poze cu zoso – nu am, nici nu imi doresc…

14. fotografii compromitatoare – spre ca nu am scapat vreuna pe aici…

15. melodie serial lost  – iti cant eu dar nu cred ca iti doresti…

2 Răspunsuri to “Oamenii cauta lucruri tampite…”

  1. Etimoliga cuvântului pulă… « Reverberatii - blog civilizat Says:

    […] aceeaşi temă: Oamenii cauta lucruri tampite… Culmea nesimtirii De […]

  2. valli Says:

    caut pe sabrina manoliu,va multumesc

Lasă un răspuns

